poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pastelowa bluzka

Hello!
W tamtym tygodniu byłam na zakupach w centrum handlowym i udało mi się dorwać pastelowy t-shirt w różowym kolorku. Od dawna czegoś takiego poszukiwałam, zwiewna i do wszystkiego pasuje. Na dodatek jest asymetryczna! :)

Przy okazji rozglądałam się za jakimiś adidasami, wpadły mi w oko damskie Adidas Neo, więc postaram odłożyć sobie trochę pieniędzy, bo były na prawdę świetnie. Jednak pewnie po jakimś czasie zostaną przecenione- i na to czekam! :)

bluzka- reserved, 19,90zł.

A Wy zaopatrzyłyście się w coś nowego i wiosennego? :)

xoxo Siwa

30 komentarzy:

  1. świetna ta bluzeczka, lubię pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie jakiś czas temu czarnobiały, za duży t-shirt z napisem, wystarczy zakupów na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzeczka, świetny motyw serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna bluzka. ♥
    zapraszam do Sb. :))
    pozdrawiam Mała. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ładna ta bluzeczka! Zapraszam serdecznie na konkurs, w którym do wygrania 3 naszyjniki z brudnego złota = trzech zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska!!! <3 Bardzo mi się podoba ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! Masz piękny design! C:

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna bluzka ^_^
    Obserwujemy? :)
    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluzka i cena - marzenie :D
    Ja ostatnio troszkę przy szalałam, na wycieczce w czasie wolnym w Arkadii XD

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna koszulka :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzka . Ja ostatnio kupiłam żółtą z wielkim kolorowym nadrukiem . Ja bym bardziej patrzyła na buty z Decathlonu . Są naprawdę wytrzymałe .;).

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniusia. *.*
    Ja sobie kupiłam tylko kolorową bluzkę z nadrukiem tygrysa w NY. ♥ I sukienkę, którą założę dwa razy. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przeceny zawsze super ;D
    zapraszam www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzka *.* Ja ostatnio kupiłam już raczej bardziej letnie ciuchy, mianowicie bokserkę ( także asymetryczną i z suwakiem na plecach) oraz jeansowe szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluzka! *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest cudowna. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta bluzka. Ja chyba w najbliższym czasie wybiorę się z koleżanką do galerii. ^^

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award -> http://carmelovaa.blogspot.no/ :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ślicza bluzka ;) musze sie wybrac na jakies zakupy ;))

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja równiez szukam podobnej bluzeczki, ale nie w różu, tylko biel, albo jakieś szarości, błękity... http://sarajsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna! Świetny blog. Dodałam cię do obserwowanych ;)
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam przygodę na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna bluzeczka.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥