sobota, 1 września 2012

Paczka

Cześć
Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Ani jako wygrana w konkursie, bardzo ci dziękuję! ♥
Coś mi się ostatnio szczęści (hah, to dopiero moja druga wygrana) nie licząc innych paczuszek, które dostałam w ramach współpracy, jak na razie tylko z Sudomaxem i Marion- kosmetyki z Marion niedługo przyjdą, więc spodziewajcie się notki! 
A oto moja wygrana: 

 
~60 sekundowa maseczka na włosy
~ Antycellulitowy balsam :D
~Maseczka z Perfecty
~Peeling na twarz
~Dwie próbki perfum z Avonu (cudnie pachną)

 Parę kosmetyków z różanej kolekcji Wibo, na którą ja się nie załapałam, ale spotkało mnie taki szczęście:

 
~Błyszczyk nr. 05
~Różany lakier który numerka nie ma
~Grafitowy eyeliner

Co do lakieru- na  prawdę pachnie różami! ♥

xoxo Siwa

11 komentarzy:

  1. kurczę, zazdroszczę Ci tej wygranej:) Najbardziej lakieru^^

    ja wygrałam tylko 1 raz:) bransoletkę Jubiler ELIZA od TINY z bloga justinaaas.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! :)
    Taki eyeliner by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. środkowy lakier ma ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paczka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier , też taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki fajny lakier *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sam lakier i błyszczyk kupiłam koleżance na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny lakier (; też muszę taki kupić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥