środa, 26 września 2012

Pierścionek- sowa

Siema!
No to teraz będę was zadręczała sowami^^ 
Jeszcze w sierpniu, kiedy był szał na wyprzedaże dorwałam pierścionek sowa za 2,50. Moja mama kupowała sobie bransoletkę za 5 zł, bo była wyprzedaż w Mohito i druga rzecz była -50% to ja sobie wybrałam pierścionek sowa, który również kosztował 5 zł, ale zapłaciłam za niego 2,50! ^^


jeszcze wakacyjne

O i mam tutaj jeszcze niespodziankę! Nawiązałam współpracę z Carmex tak więc czekajcie na recenzję! 

klasyka czyli Carmex w słoiczku :)

Kolejna sówka do mojej małej kolekcji ♥

xoxo Siwa

8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za dodatkami sowami, ale pierścionek jest w miarę ładny, aczkolwiek nie mój styl :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajne te promocje w mohito:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no nawet fajny ten pierścioneczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam biżu, a motyw z saowami super :) Sama mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże jaki piękny pierścionek ;) Zakochałam się w nim. Ty szczęściaro !! Też chce taki ! Hah. Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie w moim stylu ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥