poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year!

Cześć.
Znów mnie nie było przez tyle dni, z jakiego powodu? Internet nie działał..uh, pech prześladuje mnie z dnia na dzień. Znów zaniedbuję bloga, ale nie wiem jak z tego wybrnę. Może przekształcić bloga na bloga o innej tematyce? Nie wiem, ale na razie chcę wam złożyć życzenia!


Z okazji zbliżającego się Nowego Roku chcę Wam życzyć pomyślności w blogowaniu, zdrowia, modowych inspiracji, aby każdy dzień stawał się lepszy, wielu sukcesów w szkole/pracy. Aby Nowy Rok przyniósł radość z tego co jest, nadzieję na to co przed Wami uśmiech i pogodę ducha na każdy dzień i spełnienia najskrytszych marzeń. A niech radosne chwile trwają wiecznie. A w Sylwestrze przede wszystkim udanej zabawy do białego rana!  

 

Ja zaś zaczynam życie od nowa! Ostanie dni tego roku dały mi nieźle w kość :)

xoxo Siwa

7 komentarzy:

  1. Mi też, znaczy wydarzenia z pewną osobą. Dlatego chcę zacząć bez niej, takie tam małe postanowienie, które mam co roku od jakiś 3 lat.
    Szczęśliwego Nowego Roku i niech Twoje marzenia się spełnią! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego nowego roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku- 2013! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem <33
    Happy new Year :33
    ` zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥