czwartek, 28 lutego 2013

My style

Cześć
Dawno nie było notki tematycznej, poprzednie były o wszystkim i o niczym. Dzisiaj rano wpadł mi do głowy pewien pomysł, a mianowicie zrobienia notki o moim stylu, wyglądzie. Więcej możecie przeczytać na dole więc już nie przedłużam. 

Wiele razy byłam brana za chłopaka tak, tak. Luźne bluzy, kolorowe t-shirty, krótkie włosy. Wchodząc do szkoły i słysząc pytanie: "to twoja bluza, czy bratu zabrałaś?" miałam ochotę coś rozwalić, ale odpowiadałam na to optymistycznie: "wiem, że zazdrościsz".


Bardzo mnie to bolało. Zawsze się różniłam od innych dziewczyn. Kiedy byłam mała wolałam swoje trampki, krótkie koszulki z kolorowymi napisami, a one wolały spódniczki i sukienki. Ja wolałam kopać, a przynajmniej starać się trafiać w piłkę, latać po dworze, bawić się w podchody i brudząc się na całego, a one wolały udawać dorosłe kobiety mające bogatego męża, dzieci, najlepsze samochody i kochane przyjaciółki. Zawsze byłam inna. Jestem inna, a może i nawet dziwna, ale wiem co to miłość, szacunek i zaufanie. To wyróżnia mnie spośród wszystkich.


Teraz kiedy zaczęłam dorastać, częściej zakładam spódnice, czy sukienki. Przyznam, że bardzo podobają mi się dziewczęce ubrania, które podkreślają nasze piękno. Nie chodzi mi tu o bluzki w wielkim dekoltem, czy spódniczki mini :)

A Wy jaki macie styl? :)

xoxo Siwa

53 komentarze:

  1. Jaki mam styl? Styl indywidualistki, kocham mode ale nie podążam za nią ślepo :) obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie ;)
    Ja mam styl na luzie i na spontanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniekąd Cię rozumiem, bo też nie wyglądam jak typowa dziewczyna w moim wieku i często spotykam się z przykrymi komentarzami, ale uważam, że każdy powinien nosić to, co mu się podoba, a nie, pozwalać na dyktowanie tego, co sprawia, że czujemy się piękne.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ostatnie zdjęcia prezentują się świetnie ;)
    Zapraszam do mnie na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam swojego stylu szczerze, bo noszę się różnie.
    najczęsciej wybieram dzinsy i sweterek ale spódniczki/sukienki tez lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję Cię do Liebster Blog Award! ;)
    Więcej na moim blogu: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, mam prawie taki sam styl jak ty :P
    Moja mama nawet często mówi mi, że ubieram się jak chłopak o_O
    Jeju i te podchody w dzieciństwie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię styl luźny- trampki, bluzy itp, ale od czasu fajnie ubrać się tak elegancko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :3 Ja lubię styl rockowy, staram się tak ubierać. Nie lubię spódniczek, sukienek też nie bardzo. Kocham rurki , trampki, koszule i sweterki xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny styl ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raz założę bluzę, raz tunikę czy sweterek... Różnie ze mną. ;p
    Ładne zdjęcia. ;) Ślicznie wyglądasz. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka :)Mi nie przeszkadza jeśli dziewczyna ubiera się w bluzy itp, przecież każdy może nosić to co lubi : )
    u mnie jest róż nie raz elegancko raz na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw z tym kapeluszem :)
    zapraszam do mnie
    hermionalikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że u mnie to tak różnie. Kocham sukienki, ale nie mam ich dużo czego żałuję :C Ale dobrze czuję się też w spodniach, bluzach, koszuleczkach, tunikach itp. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w dziewczęcym stylu, ale równie fajnie wyglądasz w bluzach <3

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie masz swój niepowtarzalny styl, te koszulki z napisami pasują do Ciebie, ale miło też wskoczyć w coś kobiecego:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny masz styl^^
    Obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie :D
    zapraszam do obserwacji na ---> www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma co się przejmować takimi bezsensownymi komentarzami i dobrze, że nie wybuchłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś śliczna ! nie ma co się przejmować po prostu zazdroszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz w dwóch ostatnich "wydaniach" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak mogli Cię za chłopaka wziąć?!
    jesteś taka śliczna, a oni tylko chcieli Ci dokopać..
    nie ma co się przjemować ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się ubieram w zależności od humoru.. nie wiem, co ludzie mają do luźnych bluz, są super:0

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś otagowana *.*
    Serdecznie zapraszam do zabawy xd ;33
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie ; )
    Obserwujemy : D
    Ja już .

    OdpowiedzUsuń
  26. ubieraj się tak jak Tobie się podoba,a nie tak ,żeby innym sie podobało :)
    buziaki :* )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja najczęściej ubieram jakąś bluzkę z ciekawym nadrukiem, rurki i trampki. Jak jest ciepło to noszę też czasem spódniczki albo sukienki.Obserwuję i pozdrawiam :-)

    meggy-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie martw się opinią innych :)

    obserwujemy?
    Nicole ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjecie w koszuli najss! :)
    jak zobaczylam twoje włosy to mnie lekko zatkało, super są! :)
    obserwujemyy? :PP
    http://ourstyle-bff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Po przeczytaniu twojej notki stwierdzam że niektórzy ludzie nie mają uczuć, i nie wiedzą że słowa ranią najbardziej.♥nie przejmuj się!!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz i nie przejmuj się tym co mówią ci inni.

    no jasne,ze obserwujemy ;) ja już .

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Okej, możemy obserwować, ja już i liczę na to samo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. nie przejmuj się tym co mówią inni , ważne że tobie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  35. Robisz cudowne zdjęcia ♥
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja lubię chodzić i w spódniczkach i w sukienkach, jeśli spodnie to tylko rurki i kolorowe t-shirty, jakieś sweterki, trampki, czy inne rzeczy. Ogólnie stawiam na styl młodzieżowy i bardziej dziewczęcy ;) Np. nie przepadam za bluzami, jakoś mnie nie przekonują, tzn. sądzę, że na mnie źle wyglądają.
    Ja już obserwuje, teraz ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog. Pewnie,że obserwujemy, ja już. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. twoja bluza mnie po prostu oczarowała . Sama bym taką chapsnęła w swoje łapki ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie to w podstawówce ubierałam się jak chłopak, t-shirty, baggy, trampki i jakieś inne rzeczy, ubierałam się tak, bo było mi wygodnie, nienawidziłam spódniczek i jakiś rózowych koszulek, ale teraz w gim wszystko się zmieniło, znaczy nie ubieram się już tak jak "chłopak", ale nieco bardziej dziewczęcej : ))))

    http://zuzieeeek.blogspot.com/
    +obserwuję : ))

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój styl jest bliżej nieokreślony, czasami ubieram się bardzo elegancko, a czasamo popylam w męskiej bluzie i trampkach :>
    No jasne, że obserwujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz ;D
    A mój styl to jeden wielki znak zapytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :)


    Pozdrawiam, modefriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam tak samo! teraz jak jestem już troszkę starsza zaczynają bardziej podobać mi się spódniczki i sukienki ale to nie znaczy, że w domu nie zakładam ulubionego szarego dresu i zwykłej bokserki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥