piątek, 1 lutego 2013

Piątkowe nudzi mi się.

Witajcie
No patrzcie! Tak nam szybko (prawie) tydzień ferii minął! :( Dzisiaj prawie cały dzień spędziłam w domu, czytając książkę i opychając się słodyczami. Pisząc "prawie" miałam na myśli wyjście do sąsiadki - tak się pofatygowałam, o! Byłam u niej z godzinę, na dowód macie zdjęcie jej yorka - Rockiego ♥ 


Tak więc sami widzicie jaki ja mam raj..coca-cola, czekolada i żelki!^^ Macie jeszcze zdjęcie metki mojej nowej bluzki, którą kupił mi tata w Crossie - wyprzedaże♥ Nie mogę się doczekać jutra, jak wspominałam we wcześniejszym poście- jadę do siostry. Pewnie na coś około tygodnia, myślę, że jakieś notki na pewno się pojawią

Jak spędziliście swój dzień?

xoxo Siwa 

35 komentarzy:

  1. mniam, żelki, uwielbiam:)
    ja dzień spędziłam w szkołach, właśnie wróciłam haah:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coco cola i czekolada ;D a do tego żelki faktycznie siódme niebo !!!

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ` aleś ty ślicznaa. <33
    ahh coca cola. no cóż wlę pepsi ;dd

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te żelki! :) zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coca cola z czekoladką mniam :D

    http://mojenudnezyciee.blogspot.com/ oraz http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog.
    Żelki, omnomnom *-*

    Obserwujemy? anonimowa73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie mam ferii :<

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spędziłam go poza domem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!
    Żelki <333
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na coca colę, albo coś gazowanego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rozpieszczasz się w ferie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post! Ja dziś cały dzień leżałam w łóżku bo złapała mnie choroba. Jeden plus - nie poszłam do szkoły :p

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja, nieźle trafiłaś z ceną :D też miałam dzisiaj trochę taki leniwy dzień :P
    a możemy obserwować, bardzo chętnie :) ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania dowlnie wybrane buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam yorka :D

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tu u Ciebie! Będę zaglądać częściej! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. cola<3
    U mnie konkurs, do wygrania bony o wartości nawet 120zł! (link do konkursu na końcu najnowszej notki)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety jestem chora i juz miesiac prawie w domu siedze, hyh.

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też już minął tydzień, ale nie moge narzekać :) jutro wyruszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Żelusie kochane ! Jadłabym c:

    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień bardzo leniwy :P
    Może obserwujemy? :) Zapraszam do mnie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi się ferie skończyły :c
    aż mam ochotę na te łakocie :D
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć, przejrzałam kilka notek i Twój blog bardzo mnie zaciekawił. ;)
    Może jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją?
    Ja już dołączyłam do obserwatorów!

    Pozdrawiam
    mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny nagłówek! :)
    + również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny mix :) słodki piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  28. spędziłam go niestety w domu ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się twój blog. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się twój blog. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodki piesio. :)
    Zapraszam na stronę http://wiktoryjka.blogspot.com/. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥