piątek, 15 marca 2013

Spring..where are you?

Jest taka brzydka pogoda, że szkoda wyglądać przez okno. Choć do jej kalendarzowego rozpoczęcia zostało nie mało, na dworze mamy zimę. Tęskno mi za latem..za tym skwarem każdego dnia, za bluzkami na ramiączka, za lodami truskawkowymi, za grę w piłkę nożną, za wspólnymi wypadami na rowery z przyjaciółkami..♥ 

Kiedy jeszcze w tym roku było takie piękne słoneczko wyszłam pokopać sobie piłkę, teraz to tylko marzenie. Choć wiosna nie do końca przypomina mi lato to przynajmniej nie trzeba chodzić w zimowych ciuchach. Można zakładać cieńsze kurtki, trampki, adidasy a nawet baleriny.

"Piękna zima, tej wiosny"

zdjęcie z 2008r, robione cyfrówką


Skoro nadchodzi wiosna trzeba zacząć robić wiosenne porządki! Muszę zrobić przegląd mojej szafy, jak to zwykle robię na początku jesieni i wiosny. Wyrzucam wtedy za małe ciuchy lub je oddaje, zależy w jakim są stanie :)

A Wy jaką porę roku lubicie najbardziej? :)

xoxo Siwa

33 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię wiosnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem komentarzy właśnie typu 'Piękna zima tej wiosny' ;o . Przeciez jeszcze wiosny nie ma. Dziwne by było gdyby śnieg był w maju, a w marcu to normalne ;) .

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie piszesz,fajny blog naprawdę przyciąga uwagę!:))
    bedę wpadała, zapraszam również do siebie na bloga :)))
    pozdrawiam,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. też chce wiosneee...


    www.cookplease.blogspot.com spaghetti pomodore time!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi o posprzątaniu szafy x-x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście lato, bo są wakacje ;)
    Ale wiosna dodaje mi tego prawdziwego poweru i to dzięki niej budzę się z tego zimowego snu :D

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też muszę się wziąć za porządki :(
    super blog !

    diamonds44.blogspot.com - skomentuj i zaobserwuj :) licże na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award :-)

    meggys-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdzie nie znalazłam jeszcze przebiśniegów ;c.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam zamiar zebrać się do wiosennych porządków :) Ale nie tylko szafy, ale ogólnie pokoju! :) Zmieniam wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę zimę, ale tylko przez pierwsze 3 miesiące, potem mnie denerwuje. ;P
    Wiosenne porządki... Eh, coroczna udręka. ;/
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosnę mamy dopiero od przyszłego czwartku, tera jest zima i ma być zima :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest dzisiaj bezchmurne niebo :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. lato♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest dzisiaj bezchmurne niebo ;dd

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę wziąć się za porządki :< XD
    u mnie strasznie zimno brrr -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. Taak piękna zima tej wiosny!!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję już niedługo przyjdzie wiosna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najbardziej kocham wiosnę i każdego dnia po przebudzeniu wyglądam czy już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wolę jesień i lato.

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie świeci słoneczko, także nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. też tęsknie za wiosana :( mogłaby juz przyjść! mam dosyć sniegu i zimna -.- ja najbardziej kocham wczesne lato! i chyba tez musze zabrac sie za porzadki w szafie :)) buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kocham zimę i nie chcę, aby odchodziła!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. http://ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com/2013/03/muszka.html - zerknij, proszę, mam prośbę do moich komentatorek;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Też chcę już wiosnę...
    Świetny blog!


    Zapraszam do siebie - http://sarahmaccool.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Lato, lato wszędzie ... ;*
    Hah. oczywiście lato ;d
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Dopiero wkraczam w swiat blogowania wiec mozesz wstapic na mojego bloga ;*

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Nattie ♥